Happypanda bende kullanıyorum bu bezi bitsin diye gün sayıyorum resmen, oğlum ilk defa bu bezde pişik oldu ve evet aynen böyle sarı oluyor çiş yapınca birde kokusu var. Kendime vicdan yapıyorum acaba oruç tutuyorum diye susuzmu kalıyor sonra sanki oruç tutmamak için bahane arıyor gibi hissediyorum dahada üzülüyorum ☹️☹️