khrmankumsl Kızlar ben aptamil kullanıyordum ama bebeğim reflü olduğu için değiştirdim. Aptamil conformile başladım ama oda aşırı pahalı ve zor bulunuyor.. başka önerebileceğiniz marka varsa yazınn
Ogulcan khrmankumsl canım biz normal kullandığımız mamanın içine ar mamalar var kusma engelleyici 1 ölçek ondan atıyorduk böylece kusmuyordu onu deneye bilirsiniz
Eyllece khrmankumsl ben evolvia kullanyorm çok şükür cok ciddi kusma.gaz skntlarmz.olmadi Memnunuz suan
Ogulcan Pirayeada rica ederim canım valla bizde çok işe yaradı mamasını direk kusuyordu kullandıktansonra hiç kusmadı bu mamayı normal kullandığın mamamın içine 1 ölçek atıyorsun canım fazla atarsan çok katı oluyorr
Pirayeada Ogulcan tmm cnm öyle yaparım eşime aldıracam bugün çok üzülüyorum her kustugunda aç kaldı diyorum
Ogulcan Pirayeada ilk kullanımdan itibaren etkisini görürsün cabım 🙏🏼❤️ Kullanınca yazarsın banada canım
Pirayeada Ogulcan cnm çok teşekkür ederim Allah razı olsun senden …aksam kusmadı çok şükür nasıl mutlu oldum. Yalnız sabah sızıntı şeklinde 4 kere kustu ama beslenmeden sonra çok ıkındı mideye baskı yaptı ondan olabilr
Ogulcan Pirayeada çok sevindim canım iyi gelsin yeterki miniğe sindirim ile alakalıdır yeni alışıyor ya o mamaya ondandır yada fazlasını kusar ama geçer hiç kusmaz canım sonrasında