Melesss 07Yasemini34 bir doktora götürün makat çatlağı olmuş olabilir çünkü makat çatlağı varsa tutar kakasını
cikolatahurma 07Yasemini34 Bizde iki sefer üst üste 8. Güne kadar yapmadı şükür ki bi huysuzluk yoktu ama biz huzursuzduk her şeyi yedirmiştim denemiştim Ama Suyu ihmal etmiştim bol su Balkabağı çorbası yapıp vermiştim kakasını hemen yaptı
Burcukaranoktay Zeytinyağı ekleyin muhakkak yediği en azından bir öğüne bir tatlı kaşığı biz hiç kabızlık yaşamadık şükür
Asuyar 07Yasemini34 tadımlara z.yag koyun ve popoya z.yag sıkabılırsınız hafıf sırıngayla. Kızım 7.5 aylık ilk zamanlar aynı böyleydı yapamıyordu bu sekulde uyguladım rahat yaptı. Bir zaman bagırsak alışana kadar kabız oluyorlar