1402BA Arkadaşlar yaklaşık bes bucuk ay önce doğum yaptım emziriyorum.. bir göğsüm büyük biri de kücük.. neden böyle oldu fikriniz varmı ne yapmam lazim küçük olanı daha fazla mı emzirmeliyim?
goktugmehmettt 1402BA benimde aynı canım sadece tek göğüsten süt geliyo diğeri normalee döndü diğerinde süt oldugu için büyük duruyo ama anneme sordum o diğerinde de süt bittiği zaman aynı onun gibi olucak dedi
Mucizem-Sare54 1402BA benimki hep öyle süt olmadanda oyleydi biri buguk diyeri küçük ve farkedilek derecede
1402BA Evet kızım genelde hep sağ göğsümü emiyo seçiyo yani. Sol göğsümü makineyle sağsam düzenli ayni olurmu ki acaba
Bebeto_Be Diğer göğsünüze göğüs ucu takıp emzirmeyi deneyebilirsiniz ben öyle alıştırdım sonra yavaş yavaş takmaya takmaya bıraktırdım