Dlaraozturk Bebegimm1 ay ne değişikler ya valla inanırım. Oda kendine huy etmiş sanırım arkadaş olmayınca ağlıyor
Dlaraozturk Celestial tabi çok iyi ama benim kızım ağlayınca mosmor oluyor ve asla susmuyor beni yıpratan bu. Keşke dudak büzüp normal şekilde ağlasa veya bende babasında sussa ama krize giriyor dün kendi yüzünü parçalamış resmen susturayım derdinden o sıra fark edememişim
Aayse32 Dlaraozturk 4,5 aylık bizimde kasımda dogdu hiç bi yere çıkaramadık aynı şekilde bi misafirliğe gittik çığrın çığrın yıktı ortalığı bi türlü sakinleştiremedik. Sonra biz alışsın diye kalabalk ortamlara girmeye başladık avm park gibi ilgi çocukta olmayacak şekilde insanları gördü ama baktı onunla ilgilenen yok böyle böyle alıştı
cicekbahcem Dlaraozturk Daha 4 aylık bile değildi ki aynı şeyleri yaşadık,fakat ben asla pes etmedim sürekli gezdirdim farklı insanlar gördü,şu an 10.5 aylık çok şükür düzeldi, ağlamıyor ama benim kucağımdan da inmiyor
canparee Dlaraozturk benim kızım 10 aylık falan olana kadar ne yazıkki tam da böyleydi sürekli ağlardı kimseye gitmek istemez yapışırdı bana bu da bir nevi evre geçiyor ama biraz uzun sürüyor
selosunannesi Dlaraozturk ben hemen alıp cikiyorum odadan uzaklaşıp aynaya goturul gösteriyorum beni görüyor hoplatiyorum falan anca yoksa gözlerini kapatıp ağlıyor bizimki de 😃