ozlem_4734 Kızlar bebeğim 6 aylık önceden kundak yapıyordum rahat uyusun diye ama artık kundak iki elini çıkarıyor kundaklamayi bıraktım artık şimdide eli ile sürekli savaş halinde uyurken battaniye çekiyor sağa sola dönüyor sinirleniyor Kendi elleriyle cekistiriyor ellerini üstünü falan sinirleniyor Bir türlü uyuyamıyor hareket etmekten napicam ben ya bir yardım edin lütfen
Dondurmalikahve ozlem_4734 kundak yapmayın büyümüş elleri açıkta kalsın artık uyku tulumu alın mevsimlik yazlık her türlüsü var.
Yusaydef ozlem_4734 ayy bnde öyleyim ya 5 aylık olduk hala yardım kundak yapmak zorundayım kendini uyandırıyor elleri hep hareket halinde hiçbişe yapmazsa uykuda bile eli ağızına gidiyor ve uykuusnu bölüyor of napıcam ben
Kayraaa59 ozlem_4734 kundaktan dolayı eller özgürlüğe kavuşmuş canım şimdi elleriyle yeni tanışıyor birkaç güne alışır bence fırsat ver 🥰
ozlem_4734 Selinn16 Yok yüzünü çizmiyorda üstünü çekiyor battaniye çekiyor sağa sola dönüyor sinirleniyor kolları yerde durmuyor hep kalkık
ozlem_4734 Dondurmalikahve zaten kundak durmuyor iki eli sürekli çıkarıyor ama bu sefer de elleri dışarda olunca savaş halinde uyumuyor 🤷
Dondurmalikahve ozlem_4734 O zaman uyku tulumu alıp giydirin müslinler oluyo üşütmez terletmez bi de mevsimlik uyku tulumu alırsınız ben 4. ayında veya 5. uyku tulumu giydirmeye başlamıştım.
Mermaiddd ozlem_4734 benimki 5 aylık oda aynı ama yapacak bişey yok biraz büyüyünce sakinlesirler inşallah.gecede kaç defa uyaniyo salliyorum bazande emmeden uyumuyo
Red140222 Benim kızımda 2 aylık ve hep öyle, asla kundak yaptırmıyor. Ellerini ya sürekli sallıyor ya da kafasına yüzüne dokunuyor uykuya geçene kadar. Ama battaniye çekiştirme vs riskli bir durum Allah korusun. Siz uyku tulumu giydirin daha rahat eder