Aras_mehtap42 oturamıyor derken biraz oturup arkaya doğru mu devriliyor yanlara doğru mu devriliyor yoksa hiç mi oturamıyor. Benim oğlum 7 ay 22 günlük normalde tutmuyorum kendisi oturuyor ama arkaya atıyor bir anda kendini bu da bütün bebeklerde normal. Oturmayı bilen bebek bile arkaya düşebiliyor. Normalde oğlum uzun uzun oturur tek başına ama oyuncağına doğru uzandığında yana düşebiliyor. Bunun gibi bişey mi sizin yaşadığınız ? Mesela bi 10 20 saniye oturamıyor mu devrilmeden ?