Bebegim 8 ayina girmek uzere 8.5 kilo ben zayif diyorum ayina gore gece emziriyorum gunduz okadar aktif emmiyo sadece hani corba evde hazirladigim mamalardan yapiyorum gunduz de emmesi icin ne yapmaliyim acaba yardim edin kilo aldiramiyorum ne yapsam