Kızlar merhaba. Kızım 6 buçuk aylık iki gündür ateşi 37-38 arasında gidip geliyordu iştahsız ve huzursuzdu, doktora götürdüm bağırsak enfeksiyonu ve boğaz enfeksiyonu dedi :( antibiyotik ve bağırsak düzenleyici ilaç yazdı. Daha önce başına gelen var mı? Ve kaç günde geçer ? :(