Kbrasahiinn06 7 aylık kızımın sürekli burnu tıkanıyor serumla sürekli açmaya çalışıyorum ama tam açılmıyor sanırım ne yapabilirim önemli bir şey olabilir mi
Minnakkk Kbrasahiinn06 cold mix dşye bir damla var mavi kutu bebekler için, kullanılıyor gece yastıgına bir kac damla damlatın, gunduz kıyafetin yakasına bir damla damlatın, cok rahat edecektir ben kullanıyorum surekli iki bebeğim de de
MySunny Kbrasahiinn06 nebülazöterle açmaya çalışabilirsiiniz.bahar ayındayız,alerjik olabilir.eğer yapmıyorsanız sık sık evinizi havalandırın.özellikle yattığı odasını.çok farkettiriyor.
Minnakkk tektanem bebeğim 8 aylık ben kullanıyorum suan doktor tavsiyesiyle almıstım siz de danısabilirsşniz eczacıya falan da Bi zararı yok sadece cilt ile temas etmemesi gerekiyor bikac damla cok etkili oluyır viks givi kokusu var
Minnakkk tektanem evet cok kucukmus doktora sorun bence de ama o donemde sadece serum fizyolojik kullanıyorduk Baska biley onermiyorlar
tektanem Minnakkk bizde şuan sadece serum fizyolojik kullanıyoruz ama daha rahat etmesini istyorum ama galiba bi süre bunu kullancaz sadece
Minnakkk tektanem evet doktordan onu önerir kesin birde mutlaka cekin burnunu cok faydasını gorursunuz
tektanem Minnakkk bir aydan snra burnunu çekersiniz dedi şuan küçükmüş bir ayı dolunca hemen alıcam çünkü bu şekilde yine kalıyo burnunda çabuk tıkanıyo bu sfer
Minnakkk tektanem her doktorun gorusu farklı tabi bize cekebilirsinz acık tutun burnunu mutlaka demişti. Soganı ortadan iklye bolup ustune karanfil batırın yatagın ucuna koyun gece onunda faydasını gorursunuz sadece oda cok pis kokuyor, 🙈
Ezgi1617 Nasıl kullanıyorsunuz serum fizyolojiği? Yıkama işlemi mi yapoyorsunuz yoksa sadece sıkıp bırakıyormusunuz
Ezgi1617 Benmde 6 aylık kızımın genizleri hep tıkalı. Serum fizyolojik alıp basını yana cevırıp sol burun delıgınden sıkıyorum sağdan çıkıyor sular sonra diğer burun deliğinden yapıyorum aynı işlemi. En sonda da aspiratör le çekiyorum ama fayda etmiyor geniz den tıkalı çünkü. Bebekliğinden beri geçmiyor zaditen alerji damlası dahi kullandık ama yok
Masalingonunannesi Ezgi1617 bi cozum bulabildiniz mi doktorlar ne diyor bnmde ayni sorun bazen cok rahat bazen oluyor burnu acik acik olmada bile serum ile aciyorum ama faydasi yoj cunku geniz tıkalı hirilti geliyor ciğerlerine baktirdim sıkıntı yok dedi oda uykusunuda etkiliyor
Metehann12 benim oğlan da öyleydi oda nemlendiricisi aldık rahat ettik resmen ben bile tikaniyodum nefes alamıyodum gece deliksiz uyuyo artık
tektanem Minnakkk denerim mutlaka burnu açılsında koku önemli değil ya siz ne kadarlıkken burnunu çekmeye başlamıştınız
tektanem Minnakkk bizde 20 günlüğüz yarın hemşireye sorup sağlık ocağına gidicez olamdı bende alırım çünkü böyle tam temizlenmiyo ve sürekli çabuk tıkanıyo
Minnakkk tektanem instagramda ali Fuat serpen var cocuk doktoru bugun soru cevaplarda biri sormus yenediganda ne zaman baslarım diye hemen baslanabilşr basınclı olmamak kaydıyla demiş hikayesine bakabilirsiniz. Allah bagıslasın yavrunuzu bu arada gozunuz aydın