birkizbirerkekannesii mayaya isterseniz çok azıcık şeker atın. Annem azıcık şeker azıcık tuz koyr. Ben bir keresinde üşenmedim. Üç tane kavanoz mayaladım. Birine şeker ve tuz, birine sade şeker ve tuz ilave etmeden, birinde de mayayı direkt kavanozun içine koydum karıştırmadım. Tat olarak hepsi aynıydı. Kıvm olark karıştırmadığım biraz değişikti.