Burda okuyorum bebekler 8 de yatıp hiç kalkmıyormuş gece 10da yatıp 11de uyanıyormış. 3 ay 15 günlüğüz uykuya geçiş sıkıntı ilk uykusundan sonra sabaha kadar 2 saatrw bir uyanır ya da bugün ki gibi 4 den beri uyutmaya çalışıyorım inşallah atak dönemidir.. Ama bu postlaro okuyunca psikolojim bozuluyor akşam oturamıyorum uyku delisi oluyor uyumuyor. Kaç aydır böyle