Merhabalar, biz 4. Aya girdik, uyku düzenimiz oluşmuştu harika derken şuan okadar kötü oldu ki, yatırınca hemen uyanıyor, sürekli meme istiyor, karnı tok olmasına rağmen gece 2 saatte bazen 1 saatte bir kalkıyor 🤦🏼♀️ Yaşayan var mı? Geçicek mi bu süreç?