Slm kizlar 4 aylık oğlum var acayip kaka sorunu yaşıyoruz kabız oldu sadecee anne sütü alıyor 6500 kilosu nasıl bilmiyorum hesiremiz az kilo almış dedi bide ufacık gaz olsa bile çıkaramıyor alttan bide bu vegaferon kan damlası hem gaz hem kabız yaparmış kullanamadım bna kan damlası onerinz varmı