Oğlum 2 yaşını 2 ay geçti ve hala geceleri kalkıyor hele bazı geceler kalkıp oturup oynayası fln geliyor azı dişleri çıkarıyor şu an fakat ağlama fln yok yani bilemedim ben bu durumu doğduğundan beri de sürekli bir uykusuzluk çektiğimizden artık sorunun ne olduğunu o gün bir sıkıntısı mı varda böyle yaptığını anlamış değilim hala sallayarak uyutuyoruz ikinci bir bebeğimizde oldu çıldırmak üzereyiz karı koca