gocebebirbayan bence 3 de güzel evet dinimizde varmiş galiba 3 u de güzel sizin iciniz hangisini begeniyorsanız onu koyun yani benim demek istedigim anlamı guzel isimler olsun veya dınımızde onemli kısılerın adı tabi herkesın kendı tercihi . Eda isminide düsünmüştüm 😊 azrada guzel