Arkadaşımın bebeği 20 günlük ağlarken morarma nefesi kesilme şikayetiyle acile gittiler bebeğe korona testi yapildi test pozitif çıktı kalpten de şüphelendiler yoğun bakıma almışlar annesi göremiyor eğer annesi de koronaysa sütünü de almicaklarmis yaşayan varmı bu durumu benim bildiğim anne sütü iyi gelmez mi korona olan bebeğe