Arkadaslar bebegim 7 gunlukten itibaren antiepileptik ilac kullaniyor malesef. Suan 1 at 22 gunluk ama basini hala yeni dogdugu anki gibi tutuyor gazini cikarmaya calistigimda basi saga sola dusuyor hep. Gobeginin ustune yatirdigimda kaldirmaya calisiyor sizlerde de durum boyle mi ? Doktorumuzda biraz nazlı uyusuk dedi 😔 3 aya kadar suresi var dedi ama icim rahat etmedi. 2 aylik olucak bari azicik tutabilseydi 1 ayda nasil tutar ki simdi 😕