yesim42 2 yaş tam kesme zamanı. Üç yaşına kadar emzirsek de üzücü bir durum hiç farkı yok. Tam zamanında kesmissiniz. Benim oğlum da sadece geceleri emiyordu o da sabaha kadar, 20 aylik. 2 haftayı geçti kestim fiziksel olarak çok rahatladım. Oglumun yeme içmesi olumlu etkilendi. Sakın tekrar vermeyin kısır döngüye girersiniz