Gece yatırmadan mama verdiğiniz için tokluk fazla oluyor. Şekeri iyi yani şu an. O yüzden deuyanmıyo. Ya mamanın miktarını azaltın ya da emzirin. Yani emzirmek daha kolay. Bir sğre daha sabredin en azından bir aylık olsun sonrasında gece uyandırmanıza gerek kalmak kendi uyanır. Ama şu an çok küçük uyandırmaya çalıp doyurun. Dr bana 2 aylıktan sonra demişti. Artık gece emzirme kendi uyanır eğer 4-5 saat uyursa uyandırma dedi çünkü gece uykusunu kaliteli uyumalılar. Ama şu an değil. Gündüz mesela bir defa mama ver bi iki saat rahat et. Gece verirsen uyanmaz. Ya da dediğim gibi miktarını biraz azalt şimdilik ki uyanabilsin