Seymanb61 Merhaba sevgili anneler bebeğim 4ay 6 günlük gece 2 saatte bir kesin emmek için kalkar hiç 3-4 saat uyuduğunu bilmem sizde durumlar nasıl. Bir de atak dönemindeyiz bu aralar her şey çok karıştı
Belinsu Seymanb61 ah canım 4. Ay atağı gerçekten zor . Bütün her şey o dönem de alt üst oluyor . Ama bir süre sonra düzeliyor . Bizim ki o dönem de hiç uyumuyordu sabahlara kadar oturuyorduk . Hep bi ağlama halindeydi . 5. Aya girince çok şükür düzeldi gece uykularımız da uzadı .
Belinsu Seymanb61 genel de emerken uyuyor omzum da dalıyor yüz üstü yatırıyorum . Ama omuzda uykuya dalmaya alışık . Çok zorlanırsam ayağım da sallıyorum .
Rabia4646 Bizde İki gündür oyleyi 4 aylık bugün gözler kapalı ama sürekli kıvranıyor yatakta tepikliyor yatagi