merveasm Doktorunuz normal bulduysa, kan değerlerinde de bir sıkıntı yoksa kilo ve boya takılmanıza gerek yok. Yemediğinden de kaynaklanabilir ama besin yetersiz gelmişse zaten bu kan değerlerine de yansır, doktorunuz da sizi bu durumda uyarıda bulunurdu. Demek ki yetiyor bir şekilde. Çoğu zaman da genetik maalesef. Benim kız 20 aylık, persentil tablosuna göre 4 yaş çocuğunun boy ve kilo gelişiminde gösteriyor demişti doktorumuz. Bizde hani, çok yiyor ondan mı vs diye gevelerken eşim ve bana bakıp genetiktir normal demişti 😂 İkimizde uzun boylu yapılı insanlarız. Genden kaçınılmıyor 😂