mihra_hatice Yigitt477 evet çünkü kanla ilgili yorum var ben hiç öyle düşğnmemiştim. Dr sorun bence de. Ben sadece geceleri yatırıyorum. Ve çok da eğilimli değil aslında 15 derecelik açı gibi düşünün. Aslında yıllar önce kullananlar da vardı tanıdığım bir sorun olmadı.
CerenSelim Yigitt477 benimde oğlum prematüre doğdu ben iyiki almışım dedim dolap uygulamasından bulmuştum ben hiç kullanılmamıştı benimki
CerenSelim Yigitt477 hatta yatak küçük gelmeye başlayınca e bebeğin anne yanı yatağı var onu sonradan almıştım onu reflü yatağı konumuna getirip öyle yatırdım eğer anne yanın yok ise direk onuda alabilirsin
Smehtap Yigitt477 kızım 5 aylık ve reflüsü var doğduğundan beri uğraşıyorum.. Keşke alsaydımm dedim ama babynest yatağım var onun altına havlu ile destek yaptım oldu sana reflü yatağı 😂 beşiğinde aynı şekilde destekledm alttan.. Alsaydım belki rahat ederdim böyle uğraşmazdm ama geçti artık bu şekilde kullanıyorum ben..
Nevarebeka1 Yigitt477 reflüsü vardı aldım gerçekten azalttıı bide yastık vs kullanmaktsan(daha dik yatırmak için)o yatak daha dogru içine gömğlmüypr çok kullandım önce onda uykuya dalardı onu alıp yatağının içine koyardım bıraktık bırakalı kusması arttı
HaLe31 Yigitt477 ben doğumdan önce almıştım, bebeğim de doğduğundan beri çok kusan bir bebekti, o yüzden ben içine sığmayana kadar kullandım, 5. Ayda bıraktık diye hatırlıyorum
Hnurr Yigitt477 letgodan almanızı tavsiye ederim bebeğiniz büyüdükçe yatamıyor ben de letgodan sevi bebe aldım 300 kem 70 tl ye . Ve bence gerekli
Aysegul93 Yigitt477 valla ben hâlâ kullanıyorum 3 aylık oğlum devamlı onda yatiyo çokta kullanışlı oluyor bence alın
leopar Yigitt477 prematüre bebeklerde reflü çok sık oluyor yatağı ben aldım 2 tane hemde 3 ay içinde kaldı