Hasrette Benim doktorum emzire bildiğin kadar kısa sürelerde emzir demişti . Bende 3,5 aya kadar bu şekil devam ettim . Zaten tam düzen oluşuyor 4 ay atağı ile herşey alt üst oluyor ama bir alışma olmadı aksine o kendine göre bir düzen oluşturdu 4. Ayından sonra çok şükür 🙏