Merhaba arkadaşlar 7 aylık kızım var 40 ım çıktıktan 3 gün sonra adetimi oldum 1 hafta kadar sürdü normal bir şekildeydi sonra ki ay tekrar oldum ve 4 aydır olmuyordum şuan aşırı bir kanamam var değiştirmeyle başedeniyorum normal mi 4. Günüm olcak bugün başına gelen car mı böyle