motherthea 19 aylık normal uyuttum bir şeyi yoktu. 12 gibi ağlayarak kalktı diştir dedim Çok ağladı ama canı yanıyor gibi calpol aldırdım eşime yarım ölçek verdim uyuttuk yarım saat olmadan kalktı eti kopar gibi ağlıyor elimden bir şey gelmiyor kendimi cok çaresiz hissediyorum doğduğundan beri ilk kez böyle ateş hastalık belirtisi yok.
Smy16 motherthea yaklaşık 1 aydır bizde bu durumdayız, bizde 20 aylıgız, gece uyanmayan çocuk aglayarak uyanıyo ve baya aglıyo, uykuya geçişleri çok zorlaştı, burda bi kaç kişiden daha okudum aynı şeyleri, sanırım bu aylarda oluyo böyle şeyler
2prematureannesi motherthea atak geçiriyor olabilir Google’den atak hesaplamaya girip ordan bakın genelde atak dönemlerinde bebekler ağlar huzursuzluk yaşar başka hastalık dis vs durumları yoksa
Vuslat23 Vucuduna bak bırsey varmı? Bukuyorsa kndıını karnıdır, elı yuzundeyse kulak, bacaklarını topluyorsa kasık,
motherthea 2prematureannesi takip ediyorum onu doktordan geldik gaz sıkışması yaşadı büyük ihtimal cok gaz çıkardı bugün hep corap giymedi inat edip teşekkürler yine de