Cik Kızlar eşim pozitif bende bu gece sıtmalanıyorum ateşim 37,5 şuan ve her yanım dökülüyor tecrübeli anneler ne tavsye edersiniz ağrı kesici içsemmi parol veya minoset emziriyorum inş bebeğime geçmez korona 😭😢sıtmalanmamak için içsem mi bilemiyorum
Mehtee Cik 2 hafta once ailecek olduk biraz agir grip gibi atlattık 3 aşımız olmasina rağmen 20 aylık oğlum oda oldu 4 gun atesten sonra toparlandi. Rabbim sifa versin insAllah bol bitki çayları tüketin adacayi demleyin ben taze zencefil ve zerdeçali demleyip iciyordum.sag salim atlatirsiniz i sAllah
Alse35 Cik geçmiş olsun çift maske takın iştahsız olmanızda bişeyler yemeye çalışın ve parol için günde 4 tane tok karnına yazmıştı doktorum Bol meyve tüketin ve biraz balın içine azcık zerdeçal ve limon suyu ekleyip karıştırın sabahları aç karnına bi kaşık tüketin öksürüğe iyi geliyor inşallah tez vakitte atlatırsınız 🙏
Cik Busrazehra tşk ederim canım sizde oldunuz mu bebeğinizede geçtimi çok endişeleniyorum onun için ateşini ölçtüm yok ama
Busrazehra Cik hamileliğimin son haftasında olmuştum ben. Korkma bişey olmaz Allahın izniyle bir gün ateş olup atlatıyolar genelde
Ayliss @Cik bende doğumdan sonra oldum canım daha 15 günlüktük bebeğime de geçti çok şükür hiç bir sorun olmadı 🙏 ama temkinli davranmakta fayda var emzirirken felan maske tak birde parol içebilirsin ve doktora da danışmalısın emzirme konusunda çok geçmiş olsun 🌸
Cik Ayliss ateşi olursa bebeğin calpol verebilirsin dedi doktorum siz ne içirdinz sabah öğrendiğimden beri maske takıyorum ama aynı odada nasıl koruycam bilmiyorum inş oda kolay atlatr olursa
Cik Mehtee tşk ederim inş bebeğim daha 3,5 aylık doktoruna danıştım ateşlenrse calpol ver dedi siz ne verdinz
Cik Busrazehra en korktuğum şeydi allahtan olmadm ama şimdide endişeleniyor insan inş kolay atlatırz sizede çok geçmiş olsun sağolun
Morvy Cik canım bebeğine mutlaka geçecektir ama asla korkma. Ben kızım 4 aylıkken oldum okadar dikkat etmeme rağmen ertesi gün kızımda oldu yani pek kaçarı yok. Ama inanınki bebekler çok daha güçlüler normal grip gibi atlatıyorlar çokta uzun sürmüyor allah şifa versin🙏🏻
Cik Morvy inşallah canım ya şimdilik bişeyi yok ama ateşini kontrol ediyorum sürekli zaten çok huysuz son günlerde 3,5 aylık kucakta taşımaktan uyutmaktan kolllarm belim koptu birde bu hastalık çıktı iyice ayrılıyor vücudüm sanki lime lime yandık ya bu zamana kadar hiç olmamıştık iki aşı oldum üçüncüü çok yıkıyo diye olamamıştım inş bebeğimde kolay atlatır
Mamimo Cik emzirmeyi sakın bırakmayın, bebeğinize geçse bile şifası sütünüzde biz de olduk bebeğim 2 aylıktı farklı odalarda kaldık sadece emzirmeye geliyordum yanına onda da çift maske ve eldiven kullanıyodum ama o yöne de öksürdü sanırım geçti ama şuan 6buçuk aylık ve şeyi kalmadı
Cik Mamimo ya ben o kadar uykusuzumki ayrı odada klmaya cesaret edemiyorum uyur kalırım duymam diye eşiminde uykusu ağır 😣 ikimiz bir odada kalıyoruz bebeğimle ama kapımız hep Aralık sık sık havalndırıyorum
aslansmomm Cik 6 saatte bir mutlaka parol için, karabiber bal sıcak suyla karıştırıp içebilirsiniz günde bir iki kez. Bol bol c vitamini portokal limon tüketin, yemek olarak kelle paça gibi şeyler yersiniz kolayca atlatırsınız insallah gecmiş olsun
aslansmomm Cik bu arada bebeğini normalden de fazla emzir bol bol emsin, mutlaka bulaşıyor farklı odada kalıyordu oğlum çift maske el yıkayarak emzirdim 3. Günü ateşlendi onada bulaştı ama korkma onlar çok rahat atlatıyor🙏🏼 Önemli olan bol bol emzirmek sanada onada şifa