Guler1114 Kızlar göğüslerim zaten hep ufaktı ama dikti yanı emzirme bittikten sonra kagit gibi oldu dümdüz yatınca hiç memem yok resmen ya. Nefret ediyorum bu durumdan dümdüz göğüslerim. Ameliyatla büyütmek istiyorum ama hiç o islerle ugrasasim da yokkk😪😪😪😪
Merve5627 Guler1114 benimde bir arkadaşım randevu aldım bı kaç gün sonraya gün verildi ameliyat olucak goguslerinden ve karından yağ aldırma işlemi fiyatı 40 bin civarı biseydi . Yani paran varsa yaptır . Kendini mutsuz hissediyorsan eşinde begenmiyorsa yaptır
AloneMom Guler1114 aynı benimde böyle.yok gibi sanki.Hic sevmiyorum bu durumu 😔emzirirken yine 75b sütyeni doldururdu şimdi hiç yok gibi neredeyse ,😰
Guler1114 Merve5627 esimde direkt beğenmiyorum demiyor ama sürekli aaa memen nerde diye dalga geciyor 😬😬😬
BuzluKahve Guler1114 eğer maddi sorun yoksa zor bir operasyon değil. Bu kadar takıyorsanız yaptırın. Ben emzirme bitince görüntüye göre karar vereğim
Balyanakliya Guler1114 doğum yapalı 4 ay oldu ben komple kendimden tiksiniyorum aynanın önünden geçerken kendime bakmak bile istemiyorum çok huysuz bi kızım var canı sagolsun Bende iyice saldım saçlarım dağınık gozler mor sezer göbeği biçimsiz bu tip kocama bile görünmek istemiyorum görünmez olmak istiyorum 😐
mihra_hatice Balyanakliya 😂😂😂. 8 ay oldu doğum yapalı zayıflayayım derken şişiyorum anlamıyorum kaldım 12 kilo verdim 10 günde hemde ama sonrası yok anam gitmiyor ki ben hiç böyle olmamıştım. Bir ay sonra işe başlıycam kıyafetim yok. Ben bu kollarla bu bavaklarla bu göbekle nasıl işe gidevem onu düşünüyorum 😢
gocebebirbayan Guler1114 benim ki de 80 di 95 beden oldu. Kocaman oldular ya. Büyük de iyi olmuyor küçükken çok tatlıydı 😢
Ayazhan-1302 agns ya 1 yıl olcak emzirmeye bırakalı o sunukluk geçmedi yumuşacık hiç beğenmiyorum Bn emzirme bitince eski haline geliyor sanjyodum
Nurellllaaa Guler1114 valla küçük olması daha iyi sarksada pek dikkat çekmiyor 90 bedenim gören bidaha bakardı anamın komşu karılar oha one derdi dimdik büyüktü bide hahahah şimdi ne oldu dizime iniyor katlayıp koyacam yakında sütyene 😅
Sogancik Nurellllaaa yaa sabah sabah güldürdunuz beni çok yaşayın 😂😂 benim de çok kötü iyice sarktı. Eskiye dönecek sanıyordum ama dönmüyor galiba yorumlardan öyle anladım 😀
Civciv21 Guler1114 büyük göğüslü kadınların emzirme sonrası göğüsleri daha kötü durumda emin olabilirsiniz. Benim de küçük göğüslerim var iyi ki küçükler diyorum. Sorun edecek bir durumda olsam ve eşim benim moralimi bozuyorsa taksit vs ne gerekiyorsa yaptırırım sadece paraysa tabi. Ama ben bıçak altına yatmaktan korkarım.