Nazimmm Ben doğum izni ardından izinlerimi 5 gün izin 5 gün rapor şeklinde kullanamıyor muyum müdürüm hayır öyle bişey yok diyor
aslininkeremi Nazimmm kullanabilirsin ama müdürünün takdiri birazda rapor alıp ver en fazla hakem hastaneye sevk olursun ama izni imzalamamazlık yapabilir
aslininkeremi Nazimmm kullanabilirsin ama müdürünün takdiri birazda rapor alıp ver en fazla hakem hastaneye sevk olursun ama izni imzalamamazlık yapabilir
aslininkeremi Nazimmm kullanabilirsin ama müdürünün takdiri birazda rapor alıp ver en fazla hakem hastaneye sevk olursun ama izni imzalamamazlık yapabilir
Acg 5 -5 vermiyor hiçbir kurum. Ben ücretsiz izin aldım. Öncesinde de özel hastane den heyet raporu aldım