Silagumus kızım 5 aylık doğduğundan beri kusar.
Kaç doktora gittim hep normal normal dediler en sonunda geçen ay reflü olduğunu dediler tabi kilo alımı iyi olduğu için ilaç falan vermediler, reflü maması aldm kullandım biraz azaldi kusması ama yine devam edio..
Aynı senin gibi şikayetlerimiz vardı
İnşallah seninkie öyle değildir çok geçmiş olsun