Kızlar diş çıkartıyoruz muhtemelen, 6 ay 3 günlüğüz geceler uykusuz, sürekli ağlıyor durduk yere… arada dişlerini gıcır gıcır kaşıyınca rahatlıyor susuyor ya da ağzıyla birşeyler ısırınca… ne kullanayım ne iyi gelir ne yapayım ne edeyim, bu süreçte hangi ürünleri kullandınız ya da doğal çözüm önerileriniz varsa açığım?