bebegimveben2901 gaz sancısı ve kakasını yapamadığımda gece 3-4 e kadar uyanığız eğer rahatlarsa 4-5 saat uyanmıyor. En az üç saat arayla besliyorum doktorum söyledi midesi daha rahatsız olmasın diye üç saatten önce besleme dedi mama kullanmıyoruz ama uykusu baya azaldı baya huysuz bağırsaklarında gelişim geriliği var onla uğraşıyoruz. Bazen çok aranıyor acaba doymadı mı diye düşünüp sağılmış sütümden veriyorum onu içmiyor sancıdan dolayı yapıyor İnşaAllah bu süreci de atlatırız 2 ay 1 günlük gece sıkıntısı yoksa iyi emip yattı ise uyanması 4-5 saati buluyor ama emmedi ise 2 saatte uyanıyor bir saat boyunca oyalıyorum emzirmiyorum