Esraelzan merhaba, öncelikle süt sağma makinesiyle sagılan süt asla sütünüzün miktarı degildir. bazı memelerden sagma makinesi ile hiç süt gelmezken bebeğin emmesi iyidir. Bu düşünceyle sağım yapmayın. Sağdıgınız sütü eger donduracaksanız oda sıcaklıgına düşünce dondurucuya koyuluyor, çözdürürken çalkalamadan benmari usulü ısıtıyorsunuz.