Gmze1998 Gayet normal. Kizim 22 aylik. Dediginiz gibi. Ilk basda aman Allahim noluyor bu cocuga dedim,ıssırma, vurma, tekmeleme. Allah ne verdiyse hepsi vardı. Kriz anında saçlarını çekistirip yanagina vuruyor mesela. Cok endiselenmistim. Sonra doktoruyla uzunca bir iki yas sendromu hakkinda konustuk. Cok normalmis. Su an mesela issirma, vurma epey azaldı. Ama hircinlik, aksilik, kendini yerden yere atma devam. Sabır. Elbet gececek.