Merhaba anneler gaita testinden böyle bi sonuç aldık belliydi zaten relactaz başlamıştık ama doktor bana diyet vs bişey demedi sadece anne sütü alıyor bebeğim. Sıvı kaka arada mukuslu kaka gürültülü kaka karın guruldaması vs var bebeğimde bazı günler ve zamanlar aşırı huzursuz oluyor çocuk ve her emmeden sonra mutlaka ağlıyor güzel ememiyor o yüzden :( 5 dk emdikten sonra canı yanar gibi ağlıyor yine emmek istiyor doktor gastroentroloji bölümüne git dedi götüreceğim ama tavsiyesi olan var mı kesinleştikten sonra çok üzülmeye başladım yazık emmek zehir olıyor kızıma bu arada süt ayran yoğurt sütlü tatlılar yemiyorum başka dikkat etmem gereken birşey var mı