oeda111 Kızlar 11 gün önce sezeryan oldum kanama az geliyor bazen çok bazen hiç böyle mi olması gerekiyor
oeda111 ikiprensannesii2 bende düzensiz olunca sormak istedim canım biraz önce geldi baya ama dün bişey yoktu 🤷🏼♀️
Diclesu Evet öyle oluyor düzensiz ben 6 ay oldu doğum yapalı benimde öyleydi 3 gün birşey gelmez sonra şıp diye gelirdi 😂1 ay falan geldi kanamam ama duzensiz