Kızlar bebeğimin sol kalçasında hafif çıkıklık varmış bugün ortapediye gittik palvik bandajı taktırdı 1 ay sonra yeniden ultrason çekilecek bu bandajı kullanan var mı aranızda ne kadar sürede düzeldi bebeğim çok rahatsız oluyor çok üzülüyorum 1 ayda düzelir mi sizce 😔😔