Selam kızlar 🌸
2 gün sonra 2 aylık olacak bebeğim en erken gece 2 den önce uyumuyor 😪
sürekli memede kalmak emmek istiyor, emiyor kolumda uyuyor. 10 dk uyusa saatlerce uyumuş gibi gözlerini açıyor, tam dalması sabaha karşı oluyor. Acaba doymuyor mu ya da beni emzik gibi mi kullanıyor 🥺 Bazen de uyumamak için direniyor ağlıyor uykuya geçince rahatlıyor. Ama emerken ağlama vs yok. Saatlerce emmek istiyor. Aklıma getirmek istemesem de acaba doymuyor mu diyorum doymasa ağlar diyorum. Ya da aralıklarla emdiği için yorulup mu uykuya geçiyor. 🥺