miniksavasciveannesi Kizlar demin basima ne geldi cok korktum birsey oldu sandim uyuyodu bebegim bianda aglamaya basladi ama nasil aglamak içli boyle okudum hemen ama neden boyle yapti 🥺 aklim cikti birsey oldu sandim
TheMomm miniksavasciveannesi Ayni şey dun gece basimiza geldi sahura uyanmıştık eşimle birden ağlamaya başladı koşarak odaya geldik uyandırdım tabii su gibi olmuştu yavrum ne oldu annem ne gördün rüyanda diye sorduğum da vovo demişti yani köpek su falan icirdim üstünü değiştirip elini yüzünü yıkadım uyudu çok korktum ama Rabbım çocuklarımızı korusun insallah🙏
baloglusss miniksavasciveannesi yakın zamanda bir tartışmaya şahit oldu mu kavga falan? Biz eşimle tartışmıştık 2 ay önce bebeğim o gün öyle dudağını Büke Büke ağlamıştı uykusunda çok üzülmüştüm öptüm sarıldım hemen kucağımda uyuttum bir daha yanında asla ses yükseltmedik şakalaşma harici
Mrvef Kaç aylık. Benim oglumda 32 aylik 2 3 ayda bir bazen bizde de aynı şey oluyor. Rüyasında bir şey mi görüp korkuyorlar bende merak ediyorum doğrusu. Zor sakinleşiyor.
miniksavasciveannesi Mrvef 3 aylik daha nekadar dogru bilmiyorum bi duyumum uykusunda bebege anneni aldik seni birakti vs vs gibi seyler soyluyolarmis ondan uzulup agliyomus ben yanindayim gitmedim biryere korkma diyince susuyolarmis isin garibi gerçekten oyle diyincr sustu 🤷🏻♀️
Zynpysfasf miniksavasciveannesi bende o şekilde biliyorum melekler diyormuş annen öldü o yüzden içini çeke çeke ağlıyormuş benim bebeğim 2 aylık daha arada oluyor buradayım annecim bırakmadım seni güvendedin felan diyorum hemen sakinleşiyor elini turuyorum bunları söylerken tabi
Solocann miniksavasciveannesi ya benim oğlum da dün gece sinirle uyandı odayı dağıttı bir türlü sakinleşmedi sanırım gün içinde bişeylerin etkisinde kalıyorlar ya :(
miniksavasciveannesi nilhande belkide allahim kurtarsin ne zor birseymis 😞 gozumun onunde cirpiniyo evladim kasintidan ben birseybyapamiyorum 😞
Perva bebekler uykusunda anne babasinin ahirette hallerini kismen görürmüş eğer varsa kötü halleri ona aglarlarmis
Rainnnn miniksavasciveannesi benimkindede oldu 4. Ayda çözemedim sonra gözlemledim çok acıkınca oluyormuş aslında bi saat önce beslemiştim ama bebekler belli saatlerde daha çok süt içerlermiş benimki öğlen 120 yi zor bela içer gece yatmadan 210 u 2 dk da yok ediyor 🙏🏼 Birde rüya olabilir