Hayırli geceler.
3 senedir tesettürlü olmama ragmen hala düzgün şal yapamayan ben.Bana fikir verin 🤓
Ben boğazıma şal veya baska birsey deyince nefes alamiyorum.E öyle olunca da düzgün sal takamıyorum.Sürekli bi kayma ,bozulma oluyor.😁😁Bana bi tavsiyeyle gelirmisiniz?
Sürekli şal duzeltiyorum.
Sanırım bone de kafamda durmuyor.
Gün sonunda heryerim dağilmış vaziyette eve dönüyorum.Gece gece şu garibe bi öneri ile gelirmisiniz.🤓🤓🤓