Nehirgizen Sense var valla nasip olursa biz villa kiralıyorum ya Muğla ya da Antalya olacak galiba ki benim kızım araba da durmuyor nasıl olacak bilemiyorum fakat inşallah durur. Birde ankaradan gideceğiz 😂 7 8 saat demek
Sense egeninanns Bende arıyorum ama bulamıyorum. Şöyle her şey dahil, odaları deniz, havuz ve restauranta yakın…Sakin…Belki vardır bi fikri olan 🌸
Hemsireannis Sense egeninanns 11 15 Mayıs Antalya Granada luxury Okurcalar a gideceğiz bebeğim 10 aylık olacak eşimin işinden dolayı mayısta izin alabildik inşallah soğuk filan olmaz bu arada ultra her şey dahil aqua havuz sahile bitişik çok güzel tavsiye ederim
egeninanns Sense bende hareket arıyorum sıkıldım sakinlikten şöyle bol gürültülü aqualı bol müzikli 😍
erselbebekannesi Sense Royal Holiday Palace/ Antalya. Ben çok memnun kalmıştım. Tavsiye ederim. Bende Fethiye’den öneri bekliyorum herkesten. Bu yaz gitmeyi düşünüyoruz
Yazannesi1 Sense Balayına Granada Luxury Okurcalara gitmiştik. Geçen yıl da Asteria Kremlin palace ikisi de çok güzeldi. Tabi şu an Granadanın fiyatları çook uçmuş ☹️
Sense egeninanns o zaman Antalya veya Bodrum bakın sizi :) Kefaluka veya La blanche island öneririm ❤️❤️
Mehtaptuana10 egeninanns bodrum parkim ayaz diye bi hotel var hem hersey dahil hemde bari gece mekanları havuzu agua parkı falan asiri iyi 😊😊
egeninanns Sense daha önce Antalya da cristal sunset te kaldık aqua muhteşemdi . Muğla’da yaşadık 10 yılda 😂 o yüzden ikisinde de gönlüm var
Tobby19 Nehirgizen biz de ankaradan gideceğiz inşallah. Son dakika villa kiralamaktan vazgeçtik. Kesinlikle villanın çok daha rahat olacağını bildiğim halde bi de böyle bakalım diyip otel rezervasyonu yaptırdık. İnşallah yaz dönüşü size denk gelirsem villa tecrübelerinizi sormak isterim😬
Snowglobe Nehirgizen bizde bursadan gideceğiz inşllah Antalya ya. Ama şuan sadece konuşmalarda var fiili olarak Bi şey yapmadık. Son dakika ya kalacak herlade rezervasyon
Adakus Nehirgizen Muğla Dalyanda çok sevebileceğiniz bir villa önerim var☺️ Instagramdan sayfasını inceleyebilirsiniz. @dalyanvillaanka
2603 Balkizlarim Sapanca’ya yarım saat 40 dakika uzaklıkta oturan ben Sapanca’nın s sini göremiyoruz burdan anca köye kaynanama gideriz 😀😀
Minikberin Balkizlarim ankarada oturuyorum istanbula gidip dönüşte 3 gün falan sapancada kalmayı düşünüyoruz. Siz nasıl bi yerde kalacaksınız bungalovlara falan baktik da tam karşılaştıramadik
Poziomka Temmuz ayında gideceğiz, 15 aylık olacak o zaman. Biz belek granadaya gidiyorduk ama bebekle uzak olmasın dedik o yüzden antalya lara kundu yani merkezde asteria kremlin diye bi otel seçtik havaalanına yakın olsun diye 😊
Eloo005 Sense Evet ets turda %50 indirim fırsatı var erken rezervasyonlara geçerli bitmediyse dün gece ayırttık yerimizi ailemle kafa dağıtmak iyi gelecek inşallah. Hamilelik 1sene öyle doğum sonrasıda 1 sene geçti sıkıldım çok değişiklik şarttı. 2 senedir yanlız başıma evdeyim hep Oğlum 1 yaşında bize yakın olsun istedik bebekle yolda zor olmasın diye Kuşadasına gideceğiz herşey dahil 3 gece 4 gün 15-18 Mayıs için rezervasyon yaptık
Bilgeliya Demura kemere ne zmn gitceksiniz bilmiyorum ama havası çok boğucu. Bebisle biraz zor olabilir
Saafie Sense Aylar öncesinden şah inn paradise 22 Mayıs’a rezervasyon yaptık ☺️ Allah nasip ederse gidecez inşaallah
Nehirgizen Tobby19 biz hep villa tuttuk eşimle gerçekten hem çok güzel hem çok rahat muhafazakar olunca birde ekstra rahat seneye tavsiyem olsun o zaman güzel bir villa da lüksün keyfini çıkartın ☺️Şimdiden iyi tatiller
Bbilgilii Sense muğlada gezmeli tatil istiyorum amaa bebişim şimdi 2 aylık anca 6. Ayda gideriz desem o zamana huyları nasıl olacak gidilir mi çok merak ediyorum. Tek otelde tatil yapmadım şimdiye kadar hep gezdik ama bebekle belki gittiğimiz yerde daha uzun dururuz . Bu sene datça dalyan o tarafları istiyorum . 6. Ayda tatile gidip rahat edebilen var mı
HLmom Bbilgilii ilk kızımla biz gitmiştik 6.5 aylık falandı otelde rahat etmiştik bu yaz iki çocukla gitcem inşallah iyi geçer
Egehan123 Bbilgilii hem birşeylerden anlamaya başlıyor hem uyuyor mis gibi olur bir kere denize soksan 2 saat ses etmeden uyur çok güzel
Busraalya58 Bbilgilii bebek arabayı seviyor bol bol uyuyor arabada biz rahat etmiştik Karadeniz gezisi yapmıştık 6 aylık bebekle
Acars Bbilgilii merhaba aslında şu an tam tatil zamanınız bence eğer kolik vs değilse çünkü 5,5 aylığız Bodrumdan yeni döndüm dişe kadar bebeğimin ağladığını bilmem ama bu yolculukta diş huysuzluğu başladı biraz zorladı bir de etrafa olan ilgisi arttığı için kafede vs arabasında yatmak istemedi kucağıma geldi kötü değildi ama biraz daha geç gitsem burnumdan gelme ihtimali artacaktı
HLmom Sense 2 5 temmuz arası Marmaris gidecez emre hotel kızımın biri 11 aylık olcak öbürü 5 yaş inşallah güzel geçer
Bbilgilii HLmom ek gıdaya başlamış olalım diye düşündüm çünkü şu an sürekli emiyo. İnşallah güzel geçer tatiliniz . Kardeşler oynar yaşları yakınsa