Bbuse Merhaba kızlar bebegim 4 aylik oldu bu zamana kadar çok gaz sancısı çekti akşamları şimdi sanki bitiyor gibi azaldı sizlerin bebekleri kaçıncı ayda bitti gaz sıkıntıları.
egeninanns Bbuse 1,5 yaşında hala devam ediyor ara ara . Kolik bebekse işiniz çok zor ek gıdada biraz azalıyor ama tamamen bitmedi
Alparslan54 Bbuse bizim şükür ikinci ayında bitti sürekli ikiniyor bacaklarını çekiyordu artık çok rahat uyuyor ve inanın yediklerime dikkat ederken hep gaz sancinisi çekti smdi her şey yiyorum çok şükür gaz problemimiz kalmadı
unvrn egeninanns gerçekten 15 aylık bizimde geceleri hala devam ediyo ve ne zaman biticek çaresizce bekliyorum….
egeninanns unvrn bitmiyor kabullenin bence ona göre beslenmesine dikkat etmemiz gerek en azından büyüyene kadar 🥲
unvrn egeninanns ben hem kendime hem onun yediklerine üşütmemeye herseye cok dikkat ediyoruö yinede devam ediyo