Deryaak Masalgulden gündüz ara öğün meyve, öğlen patates, havuç, kabak haşlaması, akşam üstü de yoğurt. Bazen sadece 2 öğün bazen 3 öğün. Diğerleri hep emzirme. Kahvaltıya 8. Ayda başlayacağım ben.
Agg0207 Masalgulden oglen sebze corbasi kendi yaptigim bebe biskuvisini meyveyle karistiriyorum yada suyla yumusatiyorum aksam ustude ondan veriyorum aradada bir meyve veriyorum bazen ama genelde 1 oglen 1 de aksam ustu veriyorum ek gida bu kadar sut alerjisi oldugu icin kizimda yogurt falan pek vermiyorum
Kutluay Sabah yumurta sarısı veya patates haşlaması lor peyniri ile karıstırıyorum öğlen çorba. İle yoğurt yediriyorum akşam da meyve püresi ayına uygun olan ve emziriyorum
Masalgulden Deryaak oyle mi olmasi gerekiyor? Ben de meyve yogurt la gidiyorum da ve annesutu tabiki.Acaba az mi veriyorum dedim.
Masalgulden Deryaak oyle mi olmasi gerekiyor? Ben de meyve yogurt la gidiyorum da ve annesutu tabiki.Acaba az mi veriyorum dedim.