gizem161216 ya içerikleri çok kötü, ben mesela şekersiz olanlara baktım hep Palm yağı vs var, kendim yaptım bebem yemedi, şimdi 1 yaşında hamm atıştırmadık bisküvi aldım organik içeriği de temiz, onunla avokadoyu karıştırdım yedi, ama bi cicibebe kadar kalorili değil onu söyleyeyim