balyanakannesi2901 Merhaba kızlar 2 buçuk aylık kızım iki gündür sürekli hapşırıyor dün gece de öksürdü hep bugün öksürük yok ama hapşıruğu arttı birde gözleri kızardı yaşarıyor üşüttü mü acaba ne yapmam gerekiyor doktora götürmeli miyim yardımcı olursanız sevinirim
yldzseldaa balyanakannesi2901 balyanakannesi2901 canım üşütmüşsün normal bol bol emzir hergün sarımsak yut bebeğinede geçsin zencefil limon iç bide o da iyi geliyo sıcak tut bebişin göğsünü ve kafasını
fn2827 balyanakannesi2901 fizyolojik serum kullan burnuna sonra burun ponpasıyla çek burnu tıkanırsa.bol bol emzir.
balyanakannesi2901 yldzseldaa sık sık emziriyorum ama söylediklerinizi de yapacam mutlaka çok teşekkür ederim çok sağolun ❤️