Birprensannesi Bebeğim 4370kg doğdu bu gün aşı için gittiğimde baktık tekrar 6500kg geldi sizinkiler nasıl bu aralar sütümün azaldığını hissediyordum az geldi kilosu bana
Janss Birprensannesi 2 aylık bebek kilosunda doğmuş zaten annesi maşallah ❤️ Daha ne olsun çok çok iyi kilosu 😍 Sağlıkla büyüsün 🕊
Ebrarelamuhammed Birprensannesi 3050gr doğdu hastaneden çıkarken 2850 di 2 aylık aşısı için gittiğimde 5800 olmuş şimdi 2 ay 13 günlüğüz sadece anne sütü ile besleniyor
AslanDeniz Birprensannesi 4100 doğduk 1. Ay aşısında 5600 dü boyuda 55 di 58 olmustu . Suan 40 günlüğüz
Birprensannesi @Janss teşekkür ederiz iri doğdu kaç kilo doğarsa doğsun belirli bir kilo artışıyla ilerliyor biliyorsunuz genelde onun normal olup olmadığını merak ettim
Janss Birprensannesi Aylık min. 500 gr almalı . 😉 Eğer altındaysa takviye önerilir onun dışındaki artış normal karşılanıyor ❤️
Asu07 Birprensannesi 3200 doğdu kızım hastane çıkışı 3000 kiloydu şimdi 2 ay 13 günlük 6 kilo civarı. Ama bana az gelio niyeyse
Deletedmom_297 Birprensannesi bizde 3740 53 cm doğduk ama daha kılımızı bilmiyoruz 1 aylıkken 4300 dü anne sütü alıyoruz nasipseee öğrenicemmm pazartesi
Birprensannesi @Asu07 3 kilo almış çok iyi bende sadece anne sütü veriyorum ama bu aralar sütüm azalıyor hissediyorum 🙁
Asu07 Birprensannesi geçen gün benim de azalır gibi oldu yorgun ve uykusuzdum. Çok etkiliyor ertesi gün dinlendim bol su içtim cidden bol. İnşallah çoğalır canım
Asu07 Birprensannesi geçen gün benim de azalır gibi oldu yorgun ve uykusuzdum. Çok etkiliyor ertesi gün dinlendim bol su içtim cidden bol. İnşallah çoğalır canım
Birprensannesi @Asu07 ister istemez yorgun oluyorum uyanıkken hep ilgi istiyor onunla ilgileniyorum uyuduğunda da evin işi mecburen çok az dinlenebiliyorum😂
Hafsaninannesi MasaAllahi var 1-3 ay arasi bebisler ayda en az 600-1000 gram almasi gerekiyor. Cok iyi yani merak etmeyin. Saglikla buyusun insaAllah