Allah aşkına her kafadan bir ses çıkıyor bazısı kendi kendine yemesi lazım bu yaşta çocuğun ağzına mı beslenir diyor bazsii daha bebek sakın öyle bişey yapma diyor kendi kendine yeme safhasına yavaştan geçmek istiyorum bende açıkçası hala mama sandalyesinde yiyor ne yapmalıyım sizler nasıl bir yol izlediniz ve önerileriniz nedir lütfen yardımcı olur musunuz