Volmine Evet ateş dürücü vermeme gerek var mı? Antibiyotik ve peditus ilacı verdim . Ateşini çıkmaya başladı ilacı vereli 20 dk olmadı .
AytenMina Volmine kesinlikle vermemeniz gerekiyor. Tıbbı olarak nasıl söylenir bilmiyorum ama doktorumuz bana tıbbı terimlerle anlasmıstı. İkisinimde içinde bişey varmıs ondan cok fazla verildigi takdirde cocuk zehirlenmesine sebep olurmus yani ya pedidus ya baska bir surup. İkisi aynı anda olmaz
Alpler2020 Coxuğunuz ne kadarlık.birde artık peditus kullanımı cok azaldı diye biliyorum.ateşine etki edeceğini sanmıyorum
Volmine Alpler2020 peditus verdim ateşi düşmeye başladı sanki düşmezse pedifen mi versem bilemedim . Carpol verme sakin dedi
Alpler2020 Doğrudur ama ateşin dereceside önemli 38.5 ve üzeriyse bence iki saat sonra calpol yada ibufen verebilirsin.peditus hafif kalabilir
Volmine Alpler2020 tabi ikisindede aynı etken madde var dedi . Bu yüzden aynı gruptan olmamalı dedi ateş dürücüsü farklı olmamalı demek madde fazla verilmemeli ki önermedi
Volmine Alpler2020 peditusu da burnu öksürüyor diye verdi kulakları boğazları kızarmış dedi enfeksiyon var dedi onun içinde antibiyotik yazdı
Alpler2020 Doktorunuzu dinleyin tabiki pedifen ateş düşürmede daha kuvvetli diye biliyorum zaten,cok geçmiş olsun
Volmine Alpler2020 çok teşekkür ederim . Sigorta karşılamadı peditusu ama eczanedeki bu yazdaki çocuğuz az kullanabilirsin dedi