Merhaba anneler konuya şöyle gireyim benim kızım 1 yaş 4 aylık ve ben yazın falan sütten kesmeyi düşünüyorum normal sütte içmiyor emdiği için yemek falan da yemiyor ne yapmam lazım ki biberondan süt içmeye alışsın yada nasıl sütten kestiniz bana taktik verir misiniz