bombacimulayim Ayırt edilemiyor . Ben gülümseme estetiği yaptırmıştım iyyyyiiiiiki yaptırmışım. Çok memnunum ama burda önemli olan cidden iyi bir diş hekimi bulmanız . Yoksa çok mutsuz da olabilirsiniz